Misslyckat

Jag kom hem för kanske 50 minuter sedan, Jag har varit ute med Linnea ^^ Men det blev ju inte så bra. Först åkte vi runt lite till lekparker vi brukade vara i när vi var små ;D Det var ju ganska kul att cykla omkring och titta :D Lite senare åkte vi till ett träd där vi hade en koja för några år sedan. Det var ju helt förstört :P Vi hittade några glasflaskor som vi kastade i marken :o Fy på oss (a) Men sen åkte vi hem till Zindy och så bestämde vi att vi skulle göra nåt när hon hade ätit. När vi var på väg därifrån såg Linnea att hon inte hade sitt läppglans... Vi åkte runt och letade men vi hittade det inte. Sen när vi var med Zindy så fick Linnea sitta på min pakethållare. Bromsen krånglade när jag svängde och vi åkte i en nedförsbacke. Vi åkte snett in i en trottoarkant så att jag klämde en tå där tånageln har gått av och vi båda flög av och gjorde hål på våra byxor... Mina var ju helt nya! Jag köpte dem igår ;'( Så det var väldigt Misslyckat. ♦

Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- jag värvar då o jag får poäng ja:P och då kommer man ju lättare upp i sina poäng :)

2010-04-26 @ 22:51:13
URL: http://danielas.se

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0