Vi får se <3

Hihi! Okej, den här bloggen suger! Jag skriver aldrig jue :3 Men jag har aldrig någonting att skriva om :o Händer inte alls mycket på dagarna för mig :o Idah har ju bara varit i skolan, jag hade först svenska sen NO sen Idrott, lunch sen Engelska och sist slöjd och så slutade jag vid kvart i tre! Sen träffade jag min farmor i typ tio minuter. Skulle varit med någon men orkade inte när jag kom hem. Hur kul är det att läsa om mina dagar? Inte kul alls! Men pappa sa idah att han ska ta hem en hund i helgen och se om vi gillar den. Om vi gillar den så kan vi få den :3 Men jag vet inte vad rasen heter men jag gillar den inte så mycket. Kanske gillar den mer om vi skulle behålla hunden? ;D Men nu har jag inte skrivit sen påsk men har ändå ingenting att skriva om :P Lägger kanske ut någonting senare... Vi får se. ♥

Kommentarer

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0