Aww<33

Ånej ;o Skola imorgon =( Måste gå up halv sex som vanligt =/ Måste duscha, fixa mig , städa och öva på piano läxa O.o
Sen börjar jag klockan kvart över åtta med Engelska ... Trååkiiigt D;
Nu ska jag säga godnatt till några kompisar och sen sova ;o

Idag har jag inte gjort någonting typ =o Vi körde mamma till Bålsta så att hon kunde ta bussen hem =3 Nu kommer jag inte träffa henne på typ 2-3 veckor ;/ Men några timmar efter att vi vaknade så spelade jag och mamma det ganska nya mario spelet till Wii =P Hon gick in i alla monster istället för att hoppa på dem O.o Så jag stängde av x'D 
Vi åt potatisklyftor, nåt kött och någon sås ;P Det var nam nam :3 Efter maten gick jag upp till mitt rum och läste lite tidningar ;P Och sen så  såg jag på Wallander eller vad det nu heter xD Det slutade nio minuter över elva ;D x)
Men nu ska jag sova, här kommer lite söta bilder jag såg idag =3
♥Godnatt♥


← Hallon?
Ananas
Äpple
Päron?
Persika?


Kommentarer
Postat av: aye

hejhej

Nu är det äntligen dags för frågestund i bloggen.

Ställ gärna några frågor,

Ha en fortsatt bra dag

Kram=)

2010-02-22 @ 10:36:29
URL: http://ayye.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

för nån vecka sen...

2010-02-22 @ 12:27:15
URL: http://vickiforever.blogg.se/
Postat av: emma

Haha ja alltså jag får väl höra det från nån kompis då och då också :p men helt ärligt så är jag inte så snygg, photoshop gör som skillnad i bilderna också :)

2010-02-22 @ 14:56:48
URL: http://emmaridefors.blogg.se/
Postat av: chaima

hej. va fin blogg du har.

vi kan gärna följa varandras blogg.

kram.

2010-02-23 @ 18:30:13
URL: http://shaimas.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Först, du går aldrig upp halv sen jag får väcka dig 10 ggr så kommer du upp en halvtimme innan du ska gå. Du spelar inte piano, utan keyboard och har inte varit där på jag vet inte hur länge. Och sluta skriva nam nam hela jävla tiden.

2010-03-14 @ 22:26:20

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0