Besk te ;'o

Hellu  =3 Kom hem från Linnea <3 typ kvart över 8, vi åkte dit vid 6 ;P Hon fick ett svart armband av mig, men jag var rädd att hon redan hade det xd Men det hade hon inte som tur var. Vi åt pizza, jag åt Calsone = mums  :3  Sen gick vi upp på Linneas rum och tittade lite på kort =)Jag såg mysko ut på alla O.o Sen åt vi tårta med massa olika frukter på, den var god =D Typ klockan 8 åkte vi hem =3  Men jag och Ellinor ( min syster <3 ) gjorde te för ett tag sen.. Jag glömde som vanligt att ta ut tepåsen .... Nu sitter jag alltså och dricker beskt te och försöker komma på varför  Linneas blogg knäppar O.o Men jag ska  dricka upp mitt te ochläsa lite nu =D Kanske  skriver lite senare =^o^=   


puss puss <33       



Ehe, Jag och Ellinor <33 ( vi båda ser lite konstiga ut på den här bilden O.o )  Mina armar står rakt ut x'D








Ellinor <33


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Dä Ääääälskar kallt beskt te :O

Hihi jag är sötast^^<3 Meow*

2010-02-12 @ 21:39:37
Postat av: Elin <33

taha Ellinor, blä för tet O.o du ser ut som en grodrumpa ;D

2010-02-12 @ 21:43:39

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0