Glad Alla Hjärtans Dag<33

=D! Det har varit en ganska rolig dag idag^^  Jag och Linnea (jag sov hemma hos henne ) gick upp typ vid 11 för vi kunde typ inte somna på natten så vi var trötta ;P Men sen fixade vi hennes blogg, den blev jätte söt^^ (  gå in på www.linnealoveagnes.blogg.se ) Sen typ vid 1 åkte vi till ett cafe som hette någonting.. Jag åt en choklad muffin och en halv smörgås x3 Sen följde Linnea<3 med mig hem och vi pratade typ bara hela tiden ;P Har haft ont i magen idag ;'o Vill bara ligga ner hela tiden... Men aja,. Jag saknar sommaren =o!  Jag längtar tills man kan ligga på stranden och bara sola hela dagarna =( Men nu är det typ den kallast februari på 15-20 år? -O.o Ska se på någon konstig sak på tv nu ;P Skriver senare ^^  Puss Puss ;*


Sommar <33 *drömmer om att sola x''3*

Kommentarer

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0