Sjuk ;O

Idag har jag inte mått så  bra ;/ Var hemma från skolan.. Jag sov typ till tolv men är fortfarande trött =o  Fick  en mini nys atack förut =3 men nu nyser jag inte längre som tur är ;P


Min data är ju sönder, och nu har pappa tagit sin data till sitt jobb... Så jag vet  inte om jag kommer kunna skriva så ofta =O Men kanske får låna Ellinors om jag är snäll? (a)

Saknar min semla =3 Den var så god ;D ¿Får man äta semlor andra dagar än fettis dagen? (a)
Då ska Ellinor få köpa en åt mig.. Annars  smisk! >;D •.•


Jag ska typ ändra min header sen =o Den är ju inte så... fin O.o Någon som vet något tips om hur den kan se ut? ;D

Ehm... Ge mig en kaka..?  Men jag har ingenting att skriva xD

Hmm..  Okej, några tråkiga skämt? =3    hmm..  ;P  Juste, en tjej i skolan berättande den här: Det var en gång en gurka som skulle köpa byxor. När han kom in på byxhuset så såg han ett par gröna byxor. Han tog med sig byxorna till kassan och frågade: Hur mycket kostar de här byxorna? 500 kronor  sa tjejen bakom disken. Men jag har ju bara 400 sa gurkan. Ja men köp ett annat par då -.-''
 
Jag sa ju tråkigt skämt.. Men när tjejen i skolan hade berättat skämtet började hon skratta jätte mycket xP Alla typ stirrade på henne O.o Men skriv det tråkigaste skämtet du vet som kommentar  ;P Jag  gillar tråkiga skämt =o De är så tråkiga så att man börjar skratta (y)

Men nu ska jag dricka vatten xP Skriver mer ikväll.. Eller imorgon .. Om jag får för Ellinor? ;o

 Atjoo! ...


Puss Puss ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

Tack så mycket :)!

2010-02-19 @ 14:28:29
URL: http://felicia.blogg.se/

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0