Bada bada bada bada i bara en kvart.

Höhöhö, har inte kunnat blogga för att min mamma har varit här hemma ett tag :P Men hon åkte hem förut idag
 :3

Kom hem vid tio idag efter att  jag och Linnea var nere vid Lillsjön och badade :P

Det var JÄTTE varmt i vattnet ;) Fast Linnea var ju lite feg >;S Det tog henne typ tio minuter att komma i vittnet

efter att jag hade hoppat i :S Vi kunde typ bara bada i en kvart , eller lite mer då, för att Linnea bara fick vara ute
till tio. Men Robin var där ( min bror). Han cyklade ut på bryggan och cyklade rakt ut i vattnet O.o Så när jag kom

hem stod hans cykel och droppade xP  . 




 


Höhöhö, snodde bild från Linneas blogg :P





Klockan är 01:09 just nu men tror att det kan komma ett till inlägg snart >:)

Kommentarer
Postat av: LOWA

Har solen varit framme idag? :)



Svara gärna på min fråga i senaste inlägget :)

2010-06-28 @ 18:42:22
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0