Gammla tiderna tar över !!!

Nu ska jag visa bilder och skriva lite om när jag var en liten skit x) ( bara lite skitig då :P ) .


Jag började på dagis när jag var fyra år. Mina syskon hade inte behövt gå på dagis, jag var den enda. Varje morgon var jag jäte arg för att behöva gå. Jag sa saker som
``Nej, jag hatar dagis! Det är tråkigt. Jag vill inte dit``
Men varje dag när mamma hämtade mig sa jag
``Nej snälla, kan jag inte få stanna lite längre? (a) ``
Jag bodde då i Fjärdhundra typ nån mil utanför Enköping.
Min bästa  vän hette då Moa :)




 Typ den ända bild jag har ifrån dagis :P




Sen så gick jag i Fjärdhundraskolan. Jag har inga bilder nu men kanske kan skaffa senare. Min pappa flyttade till Kungsängen ihop med Monica, och hennes ena dotter heter Linnea, som nu är min låtsas syster. När jag var nio år flyttade jag, Ellinor och Robin hit till kungsängen. Nu fick jag dela rum med Nean.


Jag började i Urfjäll där Nea gick och det var knäppt. Linnea var min bästa vän nu och jag hade fått massa nya låtsas syskon O.o




Höhö, titta på mig! En långärmad randig tröja?  titta hur jag sitter och stirrar ner O.o Det här var då när jag bodde där som jag nyss skrev om :P ↑












i fick Astrid för tre år sen? Och Lisa för kanske fyra år sen :)  Bella fick vi ju för ca 3 månader sen :D.





Sen har det gått några år . Ingenting att skriva om. Nu är jag tolv år, fyller 13 i december.








Kommentarer
Postat av: coolaJ (jonna)

fett söt du va på dagis <3



2010-06-29 @ 22:57:42
URL: http://coolaj.blogg.se/

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0