Sveriges nationaldag.

Du gamla du fria. Ja idag är det ju Sveriges nationaldag. Men jag kom inte på det förrän klockan sex idag.

Min bror fyllde år igår men vi firade honom mest idah. Det kom lite gäster och så :)

Vi åt glass istället för tårta och jag fick noppa Jordgubbar till glassen. Yääy. TiieHiie♥

  






Det här är Sverige och Sveriges flagga. Bara så att ni vet x')
     
               ↓                   ↓

   ↔       




Har börjat se på Chobits igen. Förra gången kunde jag inte se så många Episoder.

 Men nu är jag på Ep 20 / 27 :)







 
Alla är så söta <3









Nu är det bara ca tio minuter kvar på Nationaldagen.


Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

tyvärr inte gått ner något denna vecka men har ju hitils gott ner 8kg det är jag nöjd med just nu

2010-06-07 @ 09:30:27
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: J E N N Y<3

sv: HIhi tack så mkt! Jo svårt att välja ;)

Så söt design du har fixat =)

2010-06-07 @ 21:53:56
URL: http://sweetiiepiee.blogg.se/

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0