~ Êllînôr ~

I lördags så fyllde Ellinor ( min syster ) femton år! Grattis på dig i efterskott ;) Mamma sa åt mig att gå upp klockan sex O_o Jag gjorde det och då fixade vi lite med kakor, höhö. Vi gick in till Ellinor  kvart över sex :3 Hon fick rökelser, en blomma och kakor ;P Lite senare duschade jag och fixade mig lite^^ Några personer kom till oss klockan två ;D  När de hade varit där ett tag så fikade vi :3 Nam nam (y) Efter det åt vi en rosa tårta, hihi. När alla hade ätit upp så skulle Ellinor öppna presenter =D Hon fick en dator av pappa =O Men sen åkta alla hem och vi hade ingenting att göra... På kvällen kom Ellinors kompis hem till oss ^^ Vi åt lite plockmat som Räkor, korv, bröd, ost och oliver :3 Namiee ;* Men sen hände inte så mycket mer , vi såg på någon film på kvällen som jag tror hette.. Seven?

Igår så hände typ ingenting =o Jag och Ellinor började se på Chobits ;3 Den är bra men lite.. *host host* mysko..
Sen på kvällen såg vi på den där polis saken på fyran xD

Idag var jag i skolan = blä. Men som tur var slutade jag klockan kvart över ett ^^ Men jag hinner inte skriva mer nu. Kanske skriver imorgon, Hehe.. Puss Puss ♥


  Ellinors söta tårta♥


 Nam Nam <33 Ellinor har bakat drömmarna högst upp och nam namen längst ner :3


 Chobits ~ Chi

Kommentarer
Postat av: Lizah

Omfg så jävla söötiwsh blogg! Assåw jag hade en förut somm tieep var skit ful :o

2010-03-08 @ 23:06:20
URL: http://Har ingen blogg
Postat av: Anonym

Du borde ha headern samma färg som själva saken.

2010-03-09 @ 21:20:59
Postat av: Johanna

Söt blogg! :D

ååh kakor<3

ÅÅÅH cupcakes<3

2010-04-27 @ 19:43:28
URL: http://happiieeguurl.blogg.se/

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0