Läxor

Just nu sitter jag här och slår bort  några jobbiga myggor. Jag har tillräckligt med myggbett redan. Jag kom på att jag har läxförhör imorgon, i engelska :• . Men jag har ju inte övat... Sen har jag SO läxa tills imorgon också ;( Och sen så måste jag öva några papper ur SO, ska ha prov på Fredag.l Och så rolig kommer resten av min kväll bli. Läxor. Men jag får göra dem slarvigt. Orkar inte hålla på nu. Vad ska n göra nu då?:D
Haha ;P Jag när jag gick på dagis =^ω^=
Inte så stor bild, men det är min gamla hamster Milly :]
Tror att det blir det sista från idag, men skriver igen imorgon :D
Nattih ♥

Kommentarer
Postat av: N I L M A

oj, inte sett en enda mygga än :S

2010-05-20 @ 09:11:34
URL: http://www.nilma.se

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0