Friluftsdag

Hellu :D Kom hem vid typ tio över fyra, vi har haft friluftsdag :o  Men vi samlades vid Tennishallen klockan 08.20.
jag hade valt att jag ville åka och bada. Så vid typ halv nio åkte vi iväg med en buss :3 Det var jätte tråkigt
badet :o Vi fick bara vara vid äventyrs stället, och där finns det bara två rutshkanor :o Inget mer! Men det var iaf
tråkigt. Sen kom vi till skolan vid halv tolv. Vi hade rast i två timmar innan Vi skulle åka igen. Bussresan på väg till
Bowlinghallen i Jakobsberg var jätte jobbig :o Det var först 32 grader i bussen men sen sjönk det till 29 O_o Men
det var ju skit varmt ute också och det gjorde inte saken bättre. Vi Bowlade i en och en halv timme. Jag, Viktoria,
Gustav och Björn var i samma lag :o Men Gustav blev typ skit sur för att han missade typ hela tiden. Han blev
jätte sur på mig när jag skämtade med honom också :o Han kastade bowlingkloten upp på den där saker ovanför
rännan elr vad det nu är :o Men jag var ju inte så duktig, för mig blev det typ en sån där vit sak man ska ha ner
längst bak längst åt höger, längst åt vänster och en i  mitten... Tjaa, jag fick ändå näst mest poäng :D Men vi
kom till skolan igen vid fyra^^

Kommentarer
Postat av: N I L M A

det lät ju inte så roligt :/

2010-05-19 @ 20:57:42
URL: http://www.nilma.se

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0