Inlägget med en lång rubrik som sa att en apa kom.

Har inte kunnat blogga på länge för att vi inte har haft nåt internet ett tag =O Men nu har vi det iaf! Har varit med Linnea idag ^^  Fick se lägenheten hon ska flytta tiill, den var helt awsome!  Speciellt trappan till andra våningen ;) Vi cyklade till Urfjäll och tittade lite :P Sen skulle hon åka och då cyklade jag hem och hämtade Bella gris :3 Jag, Zindy, Bella och Tessan ( Zindys farmors hund ) gick till ett ställe där det var helt fluff med lera! :O

Hohoho, jag nån gång ‘(≥ω≤)’

Kommentarer
Postat av: Paii<3

Jag måste vara ärlig... jag tror att du redigerar dig finare!! ögonen är ju rätt stora och huden är finn fri på den bilden!

2010-09-19 @ 20:20:20
URL: http://criminalteddy.blogg.se/

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0