Ny Design?

Ja! Jag tror att jag ska byta design snart :3 Ett mörkare tema C:



Isöndags:
Pappa: Minns du vart den där affären låg då?
Jag: Ja. Den ligger där borta brevid den där andra där borta.

Dagens musik:


Idag har jag inte gjort så mycket. Kunde kanppt sova inatt eller igår natt så är jätte trött. Försov mejj och cyklade till skolan tio minuter efter det att jag hade vaknat >.> . Men jag kom i tid iaf.. tror jag ?. Höhöh :D .
Lalala. Anki blev arg idag :( Inte vårt fel att vi är högljudda ibland.. eller för det mesta... kanske hela tiden.. !

Kommentarer
Postat av: helen

sv tillbaka:

oj, jag har faktiskt bara två intressen, dans & konståkning, men annars så är mitt tredje intresse att gosa med hundvalpen! :)

2011-04-13 @ 19:43:17
URL: http://radovancev.blogg.se/

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0