Deadman Wonderland

Idag har det inte hänt så mycket, började läsa Soul Eater någon gång på dagen , enligt mig är de mycke finare i animen  :o  Maka ser hemsk ut i mangan x) Hmm.. Jag undrar hur de har det på NärCon.. Jag vill också ha det där vackra gröna bandet runt min handled! Hur många facebook vänner som helst skriver om det som händer på NärCon och innan de åkte dit, blir så avundsjuk 8(>_< )8 ! Hoppas de inte har kul ! C:< .. Okejj det där menar jag inte (U_U) .   Hoppas de har jätte trevligt! :D

Har börjat se på Deadman Wonderland är på ep 4 och så här långt har den varit awsome ! <3 Lite grymt elak också >:3
Hoppas den fortsätter vara det :D (a)
(*O*)

Vad har annars hänt under sommarlovet då... Tja inte mycket, jag försöker att inte ens gå ut,, vill inte vara i solen, så jag har typ inte haft något liv under lovet  m(TTwTT)y  Jätte skönt ju! :D
(^_^)/ ~~

Kommentarer
Postat av: thilda

älskar serien! och openingen är skit bra ;P

2011-10-14 @ 23:55:51
URL: http://thildaenglundh.blogg.se/

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0