Kultcon...?

Idag, eller igår, har jag inte gjort så mycket   ( =_=) . Lyssnat på musik och läst typ :P Men jag ska försöka göra lite mer saker, med saker menar jag träffa folk, i nån vecka sen tänker jag ta det jätte lugnt innan skolan börjar... Skola O_O! Undrar när den börjar :o 19? 22? 23? hm. Aja. Sitter och lyssnar på musik och tänker lite. £llinoren ligger och sover i min säng ( jag får sitta på golvet <_<'' ) och Bellisen ligger på mitt täcke som ligger på golvet.. Snällt av dem (¬_¬") ^^
.


Funderar på att gå på Kultcon...? kanske.. skulle vara kul :D Känns som evigheter sen jag träffade på älskade japan nördar ♥ Förutom min syster men hon räknas inte . hmmm, svårt val :o

Kommentarer
Postat av: Amelia

Jag önskar att jag kunde gå på fler konvent D': tror att jag får fara på uppcon iaf :D

2011-08-18 @ 10:57:29
URL: http://swedishshit.wordpress.com

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0