Achoo..

Jag är sjuk. Det är jobbigt.. ! Har varit hemma igår och idag och mår bajs! Igår hade jag huvudvärk hela dagen vilket var jätte jobbigt men idag har huvudvärken bytts ut mot snor! CRAZY CHIPMUNK!  Och när jag ska sova så tar det jätte lång tid innan jag somnar och då vaknar jag en gång i timmen •∩•  Jaja,, Jag får leva med det helt enkelt.. Ughh..

Min syster är stolt över sejj själv för att hon har sett 100 episoder av Naruto på 2-3 veckor Cx Hon tycker det är så häftigt av henne för att hon förut typ såg högst 60 episoder varje år. Fufufu .. >.>


Hmmm.... Alla de kända bloggarna... Jag fattar inte hur de kan blogga så mycket varje dag! Jag bloggar i genomsnitt 2 gånger i månaden men ändå så har jag inget att skriva om Ò^Ó
Godnatt.. antar jag ^^''

Kommentarer
Postat av: Nana

Sv: Vi kommer att resa på fredag, men jag kommer att kunna vara där ett tag då iaf(hoppas jag =w=) och tänker kanske övertala mamma att vi kan resa på torsdag istället (vi har ju ändå ledigt...). Jag kommer att gå omkring med en/två kompisar och dessutom träffa så många som möjligt ^w^

2011-02-17 @ 20:33:49
URL: http://mugglarliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var hette din youtube användare?

2011-02-23 @ 18:35:17
Postat av: Paula

Hahahha, du måste se på Junjo Romantica

Den är så överdrivet yaoi aktig haha XD De finns till och med yaoi böcker i serien O.o fattade du?

2011-02-26 @ 12:47:59
URL: http://criminalteddy.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Hoppas du blir bättre snart! :)

2011-02-26 @ 16:36:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0