Bad Day.

Ja idag hade man då utvecklingssamtal igen. Andra gången den här månaden >.> Och bara för att jag skulle ha det så får jag lov att ha en vecka där jag försover mig mycket.. Hade missat 6 lektioner den här veckan pga försovning.
BAJS!
Har missat massa SO lektioner och jag har prov på tisdag. Och det värsta är att alla tror att jag skolkade med flit ;/
.
Sen har jag snubblat 3 gånger idag också.  Och jag hade ont i magen av skol lunchen. Många säger att vi bara överdriver om att lunchen är så dålig men ibland ( ofta ) smakar den hemskt. Nu ska jag dock inte klaga på lunchen.
.
Fick för ett tag sen kramp i benet och för att det gjorde så ont så lyckades jag typ slå till med armen på något konstigt sätt och peta mig i ögat.
Nu när jag skulle lyfta upp Bella i sängen så rapade hon mig i ansiktet.
Hade även ångest över en massa skit saker.
Nu ska jag sova och fortsätta att svettas ihjäl. Som tur är så är denna hemska dag slut om 5 minuter. Godnatt .
.

Kommentarer

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0