Blood Prison

Ahhhhhh! \(OοO)⁄ Ojmajgush!  “Naruto is Jailed, What on Earth Happened!?”  Den femte Naruto shippuden filmen håller på att göras!
Även en special ''film'' / OVA? som heter Naruto vs Konohamaru: The burning chunin exam. Kyaaa! Har äntligen sett på The Lost Tower och den väntade jag på i ca fem månader. Hur ska jag klara mig nu? O_o De båda beräknas komma ut den 30 Juli 2011, i Japan! Då måste jag typ vänta i ett år  m(TTΔTT)m  Herremineffu jag dör
:'(
* Jag känner mig efter som fick reda på det först idag*

Kommentarer
Postat av: amanda

hellow~

har aldrig sett Naruto(skäms för det)

är den bra?(dum fråga menmen)

och ställ gärna en fråga till mig har fråge stund

vad som helst ingen fråga är för dum^-^



kraam!

2011-05-07 @ 18:58:53
URL: http://animeamandas.blogg.se/

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0