Peppen!

Bloggar nu lite snabbt innan jag ska sova. Himeko och Bella sover på mitt rum som de har gjort hela den här veckan ^^ Fast jag kanske ska se lite videor eller serie episoder och så innan jag sover, Bleach?

Peppen till Uppcon håller på att spränga mig!
De två bästa reglerna till uppcon är fortfarande och för alltid :
.
• UppCon kan innehålla spår av nötter eller annat allergiframkallande. UppCon tar inget ansvar för detta.
.
• Husdjur är ej tillåtna på evenemangsområdet; detta gäller även sköldpaddor.
Kan Uppcon innehålla spår av nötter? Hur går det till? O_o Och räknas inte sköldpaddor som ett riktigt husdjur då? :o Jag förstår inte ? Men de är roliga regler iaf :D HAPPY DAYS! ...

Kommentarer
Postat av: Amelia

Haha 8D Jag gissar nästan att det är så att det menas att det kan finnas saker(mat då) som innehåller nötter och ja... och kanske har någon tänkt "ärsh, sköldpaddor är inte allergi framkallande 8D" eller så tänker de bara så att ingen gör det e_e lite roliga regler iaf 8D såg på meuw(stavning? 8D)con förra året så stod det att man fick ha skyltar där det stod "gratis kramar"... bara man inte sprang efter någon för att få en kram :'D

2011-05-26 @ 18:38:33
URL: http://swedishshit.wordpress.com

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0