Sommarvärmeeee! :D

Jag älskar värme! Det är så skönt ute ju! Mysi pysi pösi pums!
Dock så har jag inte varit ute idag..  Men jag skulle träffa Sillen men hon svarar inte på telefon (>.< )
Ska ringe henne snart igen 

Sitter just nu och lyssnar på en otroligt tjatig låt som jag har blivit beroende av, fufufu ~
..

Trailern till Blood Prison är bara 30 sekunder lång :o Vill ha en längre! OwO
I'm one proud Narutard! :D

Tjaa, idag har jag egentligen bara slappad hos Effu 8') Men min kära vän Effu dissade mejj och gick hem till någon kompis för att äta Tacos :O Så jag är helt ensam! Vad skulle jag göra om jag inte hade musik? ♥~
(>^¸^)> All majonäs till er <3

Kommentarer
Postat av: amanda

super skönt med värme

det är bara att sätta sig ute och lyssna på ThE GazettE:D



svaren till frågestunden är nu uppe^-^

2011-05-08 @ 11:30:02
URL: http://animeamandas.blogg.se/

Vill du säga någonting?=D :

Namnis:
Spara namn?

E-postadress: (Ingen ser :))

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0